Ik vind het belangrijk dat je tevreden bent over Infinitas. Klantvriendelijkheid en optimale zorg staan bij mij hoog in het vaandel. Toch kan het voorkomen dat je opmerkingen hebt, dat er iets misgaat en dat je niet tevreden bent. Ik stel het op prijs als je jouw ongenoegen met mij bespreekt, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Ook kan ik met jouw opmerkingen de kwaliteit van mijn zorg verbeteren. Je kunt er van op aan dat ik jouw klacht serieus nemen en vertrouwelijk behandel.

Bij een klacht gaat mijn voorkeur uit naar het vinden van een gezamenlijke oplossing voor jouw klacht of ongenoegen. Ik verzoek je daarom eerst contact met mij op te nemen om te trachten tot overeenstemming te komen. Lukt dit niet of geef je er de voorkeur aan een derde persoon in te schakelen, dan kun je een onafhankelijke vertrouwenspersoon van de VNRT inschakelen, waar Infinitas bij aangesloten is.

 

Klacht aanmelden

Komen we er echt niet uit?

Mijn voorkeur gaat uit naar het zoeken van een oplossing voor jouw ongenoegen of klacht. Ik verzoek je daarom eerst contact met mij op te nemen om te trachten tot overeenstemming te komen.